2008
թվականի Հոկտեմբերի 30-ին ՀՀ Կառավարության 1207-Ն որոշմամբ հաստատվեց
<<Կայուն զարգացման ծրագիրը>> (Աղքատության հաղթահարման ծրագիր II),որը ներառում է Կենսաթոշակային Համակարգ 11.2 բաժինը (էջ 228):
<<Կայուն զարգացման ծրագիրը>> (Աղքատության հաղթահարման ծրագիր II),որը ներառում է Կենսաթոշակային Համակարգ 11.2 բաժինը (էջ 228):
2008
թվականի հոկտեմբեր և դեկտեմբեր ամիսներին Համաշխարհային բանկի և Արժույթի
միջազգային հիմնադրամի մասնագետների համատեղ աշխատանքի արդյունքում պատրաստվել է պաշտոնական
գրություն <<Կայուն զարգացման ծրագրի>> վերաբերյալ: Ընդհանուր առմամբ
այդ գրությունը բաղկացած է 32 կետից, որոնցից կենսաթոշակային համակարգին են
վերաբերում 22-րդ կետի վերջին 2 նախադասությունները, ամբողջությամբ 23-րդ կետը, 30-րդ
և 31-րդ կետերի որոշ հատվածները:
Այս
պաշտոնական գրությունում Համաշխարհային բանկը և Արժույթի միջազգային հիմնադրամը
արմատապես դեմ էին Հայաստանում կենսաթոշակային համակարգի փոփոխություններին և պարտադիր
կուտակային համակարգի անցմանը: Ըստ այդ երկու միջազգային կազմակերպությունների՝ ՀՀ
Կառավարության առաջադրած պարտադիր կուտակային կենսաթոշակային համակարգը պետք է
վերանայել, քանի որ
- Մինչև 2010 թվականի հունվարը Հայաստանի Հանրապետությունը պատրաստ չէ կազմակերպելու և վարելու կենսաթոշակային կուտակային հաշիվները:
- Անձնական պարտադիր կուտակային կենսաթոշակային գումարներ վարելու համար անհրաժեշտ է ունենալ պետական պարտատոմսերի և արժեթղթեր զարգացած շուկա:
- Հաշվի առնելով 2008 թվականի համաշխարհային ֆինանսական շուկաներիի ճգնաժամը՝ նպատակահարմար չէ այս հանգրվանին որդեգրել անհատական պարտադիր կուտակային կենսաթոշակային համակարգը, քանի որ այն պետք է հիմնված լինի ֆինանսական շուկայի վրա:
- Նոր կենսաթոշակային համակարգը պետական բյուջեի վրա պետք է դառնա ծանր բեռ, ինչի արդյունքում պետական բյուջեի դիֆիցիտը կմեծանա, քանի որ պետությունը ևս 5% (առավելագույնը՝ 25 000 ՀՀ դրամ) պետք է հատկացնի մասնավոր կենսաթոշակային ֆոնդերին:
Ստորև ներկայացված է Համաշխարհային բանկի և Արժույթիմիջազգային հիմնադրամների մասնագետների համատեղ աշխատանքի արդյունքում պատրաստված պաշտոնական գրության կենսաթոշակային համակարգի փոփոխության և պարտադիր կուտակային համակարգի
անցման վերաբերյալ վերապահումները՝ անգլերենով:
22. Perhaps the most significant new
policy in the SDP is the considerable real
increase in state pensions. This reflects the objective of providing minimum income security
against poverty in the old age, and the introduction of a mandatory funded
pension pillar in 2010. The pension system comprises state insurance pensions
for employed persons and social pensions for specific cases not eligible for
the former. The average insurance pension is expected to reach 150 percent of
the MCB by 2018 and its ratio to the projected average wage is expected to
settle at 30 percent in the long run. Spending on state pensions is projected
to increase from a current 3 percent of GDP to 5.4 percent in 2021. The funded
pillar is estimated to generate an additional fiscal burden of 0.2-0.4 percent
of GDP.
23. The projected pension policy
reforms are expected to generate significant fiscal costs and will require
major administrative changes before implementation can commence.
There are three critical downside risks that bear
mentioning.
First, given the potentially large fiscal deficit impact,
should either macroeconomic GDP growth or investment rates of return, for
example) or demographic variables (such as, lower population or contribution
base growth rates) deviate from the SDP baseline scenario, risk analysis should
be conducted and used to inform policy design in terms of affordability and
sustainability.
Second, the target implementation date of January
2010—requiring complete implementation of IT systems for collection,
distribution, data reconciliation, and account management—seems unrealistic. As
the SDP does not provide sufficient detail to assess the feasibility of
reaching critical implementation milestones, an action plan should be developed
to indicate a credible path for launching the second pillar.
Third, the development of the government debt market is an
essential component for the success of the pension reform, yet is also an
element whose success has eluded many other countries.
Lastly, given the current state of global financial markets,
a highly cautious stance is warranted.
30. …Underperformance on tax reforms could reduce revenue,
while higher than expected spending on pensions could strain the budget.
Комментариев нет:
Отправить комментарий